2011. június 20., hétfő

average days..

Sziasztok!

Nahát, nem is tudom, hogy kezdjem ezt az egészet. Utoljára Decemberben írtam, és ezt röstellem is, hiszen már nyár van! Egy fél év kimaradt jóformán a blogomból, és ezt most nem próbálnám bepótolni, nagy vonalakban elmesélem a történteket.

Szóval hát Decemberben elkezdtem gitározni. Már rég óta szerettem volna, és hát eljött az ideje :D De imádom, ha tehetném minden percben azt nyomnám, bár most így nyáron van rá esély :D









  Említésre való esemény az májusban volt, amikor is mentünk Lengyelországba :D Ez egy csereprogram az én volt iskolám és egy lengyel iskola között. Május 17-19-ig voltunk ott. Hihetetlen jó volt. Azon izgultunk, hogy nehogy fiút kapjunk, és pont barátnőmmel mi ketten kaptunk fiút. De nem bánom, jobb is volt így :D A srác neve Kuba, és sokban hasonlított rám :D Gitározik, szeret énekelni, és kosarazik is, szóval én is szívesen csinálom ezeket ;D Nagyon jó volt, rengeteget beszélgettünk, voltunk kirándulni mindenféle helyen, elmarháskodtunk, egyszóval élveztem :D







  A suliban semmi különösebb dolog nem volt az elmúlt évben. Jó kis év volt, sok jó embert ismertem meg. Szeretem az osztályomat. De őszintén örülök már a nyárnak, hiszen ki ne örülne ennek :D Még a bizonyítványt nem kaptuk meg, de elég jól sikerült :)

  Mostantól próbálok folyamatosan írni, mikor tudok, mert ez így nem lesz jó, ha ennyi időt kihagyok
J Minden fontos dolgot megpróbálok majd veletek megosztani J

  Búcsúzom, legyetek jók!



                             HSM2 - What time is it :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése